Sekretarz

SEKRETARZ GMINY – Wojciech Tuchalski   
1.Sekretarz Gminy zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu  
- opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnia     go w miarę  potrzeby,  
- dokonuje podziału zadań pomiędzy kierowników     referatów i    samodzielnych stanowisk,  
- dba o wygląd budynku urzędu i jego otoczenie,  
- nadzoruje czas prascy pracowników samorządowych,  
- planuje koszty utrzymania urzędu i rozlicza z wydatków przewidzianych     na ten cel w budżecie gminy, 
- sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,  
- rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,  
- prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,  
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mi pełnomocnictwa przez  Wójta.

2. Współpracuje z radą gminy w zakresie przygotowywania materiałów pod obrady Rady,

3. Nadzoruje kompletowanie dokumentacji  z prac Rady Gminy,

4. Prowadzi sprawy powierzone przez Wójta Gminy,

5. Kieruje i nadzoruje pracę całego urzędu.  

Wytworzył: Gabryszewska Hanna (9 marca 2005)
Opublikował: Hanna Gabryszewska (9 marca 2005, 14:23:57)

Ostatnia zmiana: Tomasz Maćko (10 września 2018, 08:17:10)
Zmieniono: dodano informację - zmiana stanowiska

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5726

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij