Sekretarz

SEKRETARZ GMINY – Andrzej Gutkowski

 

 1.Sekretarz Gminy zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu

  - opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnia

    go w miarę  potrzeby,

  - dokonuje podziału zadań pomiędzy kierowników

    referatów i    samodzielnych stanowisk,

  - dba o wygląd budynku urzędu i jego otoczenie,

  - nadzoruje czas prascy pracowników samorządowych,

  - planuje koszty utrzymania urzędu i rozlicza z wydatków przewidzianych

    na ten cel w budżecie gminy,

  - sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,

  - rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,

  - prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,

  - wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mi pełnomocnictwa przez 

     Wójta.

2. Współpracuje z radą gminy w zakresie przygotowywania materiałów pod   

    obrady Rady,

3. Nadzoruje kompletowanie dokumentacji  z prac Rady Gminy,

4. Prowadzi sprawy powierzone przez Wójta Gminy,

5. Kieruje i nadzoruje pracę całego urzędu.

 


Wytworzył: Gabryszewska Hanna (9 marca 2005)
Opublikował: Hanna Gabryszewska (9 marca 2005, 14:23:57)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5646

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij